Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

Η γειτονιά μου


Είμαι παιδί των νοτίων προαστίων, whatever that means. Που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα εκτός από το ότι θα πρέπει να υπολογίσεις περίπου μία ώρα μέχρι το κέντρο, αν το δεις σούπερ οικολόγος και πάρεις το τραμ. Επίσης σημαίνει πως είσαι ο λούζερ της παρέας που θα σηκωθεί γύρω στις 12 παρά κάτι και θα ψιθυρίσει λίγο ξέπνοα στους υπόλοιπους: "Παιδιά, την κάνω. Φεύγει το Α2". Και το καλύτερο: είσαι ο μοναδικός που "κατάφερε" να φτάσει στο γραφείο την ημέρα που όλη η υπόλοιπη Αθήνα έχει παραλύσει από την χιονοθύελλα του αιώνα.

Αλλά μην με παρεξηγήσετε. Την αγαπάω την γειτονιά μου. Εχουμε μικρές, κουκλίστικες πολυκατοικίες κι εδώ οι γείτονες λένε ακόμα καλημέρα. Επίσης, σώζονται μερικές προαστιακές βιλίτσες του παλιού καλού καιρού, σαν της Αλικης στο "Ξύλο βγήκε από το παράδεισο". Παλιές συμμαθήτριες της Μαίρης Αρώνη πίνουν τον καφέ τους σε κήπους με φωτιστικά-μανιτάρια (αυτά με τις βούλες).

Η αγάπη για την γειτονιά μου δε με εμποδίζει να δω και τα στραβά της. Ενας φίλος μου το έθεσε πολύ ωμά: "Ρε φίλε και σόρρυ, δηλαδή, αλλά τι κάνει μία αδελφή στα 30 τόσο της, μονάχη και διαθέσιμη, στου διαόλου το κέρατο; Πιο γρήγορα φτάνω εγω Λονδίνο παρά εσύ στο Sodade".

Προσπάθησα να του αντιπαραθέσω την υψηλη ποιότητα ζωής και τη δυνατότητα (εφόσον μου τη βαρέσει) να γίνω χειμερινός κολυμβητής στις υπέροχες ακτές μας. Ο φίλος μου δεν πείστηκε και πριν κατηφορίσει για το σούπερ-ντούπερ λόφτ του στου Ρουφ άφησε δυσοίωνα υπονοούμενα για το μέλλον της σεξουαλικής μου ζωής.

Φοβάμαι πως έχει δίκιο. Η γειτονιά μου, παρά τα τόσα καλά της (μία άλλη φορά, τώρα βαριέμαι), υποφέρει από σεξουαλικά ερεθίσματα. Ενώ όλα συνηγορούν προς μία πιο αθηναϊκή εκδοχή του καλιφορνέζικου life style, η πληθυσμιακή ομάδα "LA αδελφή" δεν υφίσταται στα μέρη μας. Ξέρετε, αυτές που κάνουν jogging στην παραλία, που τρώνε πρωινό βρασμένα μπρόκολα και βγάζουν βόλτα τον σκύλο με τον γκόμενο λίγο πριν βραδιάσει. Καμία σχέση.

Στην παραλία θα δεις μόνο κάτι σαπιοκοιλιάδες, πρώην εφοριακούς (hopefully), που δίπλα στη φωτογραφία του γάμου τους παίζει πορτραίτο του Καζαντιζίδη. Επίσης δεν κυκλοφορούν νέοι της ηλικιακής ομάδας 25-35 που να μην έχουν βγει στα μαγαζιά ή για καφέ με την γκόμενα. Ή ανθυπο-Justin (που δεν με χαλάει αλλά πολύ ύφος, πολύ ύμνος του Ολυμπιακού στο κινητό και γενικά πολύ) ή μουνάκηδες σε μπακουροπαρέες ή στρειτ σαραντάρηδες με το "Νεοι Γονείς" και την "Καθημερινή" στα χέρια. Ακόμα και τα χάιλαιτ της περιοχής, όλοι οι ποδοσφαιριστές και οι μπασκετμπολίστες που μένουν εδώ γύρω, λες και κρύβονται. Που βγαίνουν δηλαδή; Στου Ψυρρή;

Τα είπα και ξεθύμανα.

4 σχόλια:

gay super hero είπε...

Η πρόσκληση για ξενάγηση γίνεται ευχαρίστως αποδεκτή. Να σε προειδοποιήσω όμως ότι δεν τρέφω κάποια ιδιαίτερη συμπάθεια προς τα νότια προάστεια. Καταρχάς μεγάλωσα στο βόρεια μέχρι που τα σιχάθηκα και πλέον διαμένω στο κέντρο. Τουλάχιστον όμως εκεί είχε αρκετό πράσινο (μέχρι να αρχίσουν να ξεφυτρώνουν οι πολυκατοικίες-γαμήλιες τούρτες με τα διακοσμητικά θαμνάκια στον κήπο) και η πρόσβαση είναι σαφώς πιο εύκολη (ελάχιστα φανάρια στην Κηφισίας - μετρό στη Μεσογείων). Προτιμώ να με πυροβολήσει κάποιος παρά να με ρίξει στην Ποσειδώνος ή τη Βουλιαγμένης οποιαδήποτε μέρα. 'Οσο για τις παραλίες δεν είναι το καλύτερό μου, μάλλον τις έχουμε κάνει σαν τα μούτρα μας. Αν εξαιρέσεις κάτι απόμερα βραχάκια που έχουν απομείνει θα προτιμούσα να κάνω μπάνιο στις πηγές του Τσερνομπίλ ;-)

Όπως και να χει σαφώς ψηφίζω κέντρο και όχι μόνο για το ερωτικό-σεξουαλικό potential (ειδικά το Παγκράτι, το Γκύζη, οι Αμπελόκηποι και η Κυψέλη πρέπει νά χουν μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα και από τη Μύκονο ;-). Εδώ μπορεί κανείς να πεταχτεί σε ένα θέατρο, σε μια συναυλία ή σε μία έκθεση χωρίς πολύ προγραμματισμό. Οι επιλογές στον κινηματογράφο και στα ψώνια είναι σαφώς ανώτερες από οπουδήποτε αλλού στην Ελλάδα. Στα βόρεια υπάρχουν μόνο εμπορικά κέντρα και πολυσινεμά. Στα νότια σκυλάδικα και φλωροκλάμπ. Δεν θέλει και πολύ για να διαλέξεις.

Αυτό με τα φωτιστικά-μανιτάρια στον κήπο μου θύμισε το σπίτι της νονάς μου στην Πεύκη που πηγαίναμε όταν ήμουνα πολύ-πολύ μικρός. Ευτυχισμένη ανάμνηση ;-)

the beautiful south είπε...

Nαι, το κέντρο ακούγεται ως η μόνη λογική επιλογή αλλά ποιός είπε ότι κατατάσσω τον εαυτό μου σ' αυτήν την κατηγορία;
Επίσης να σου πω ότι τα (υπερ)βόρεια προάστια είναι το κρυφό μου απωθημένο για διάφορους λόγους (πράσινο, περισσότερο κρύο+χιόνια, κλπ). Νομίζω πως αυτό το ποστ δείχνει περισσότερα απ' ότι θα επιθυμούσα για τις επιλογές μου εν γένει...

cobden είπε...

Νόμιζες πως δε θα σε ανακάλυπτα :)
Καλό ξεκίνημα!
Αν και είχα την εντύπωση πως στα νότια προάστια,κυκλοφορούν αδέσποτοι όλοι οι πολίστες της "Βουλιαγμένης" και οι νέες μεταγραφές του "Ολυμπιακού"(Μπελούτσι!).Με απογοήτευσες!

Ανώνυμος είπε...

a片,A片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,ut聊天室,A片,A片,正妹牆,哈啦聊天室,080視訊聊天室,尋夢園聊天室,聊天室,豆豆聊天室,