Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2008

recommendations


Σκέψεις ανάμεσα στον εαυτό μου και στον εαυτό μου:

(Σάββατο πρωί, πολύ νωρίς για οτιδήποτε. Τι να κάνω, τι να κάνω...)

- Να κάνεις γυμναστική. Δηλαδή να πάρεις τα δύο βαράκια για 11 λεπτά (μάξιμουμ), να τα φέρεις πάνω-κάτω και να λες στους φίλους σου. "Πόσο γουστάρω να σηκώνομαι το πρωί, και να αρχίζω με λίγες χαλαρές ασκήσεις για τετρακέφαλους! Και γαμώ!".

- Να πλύνεις τα πιάτα της εβδομάδας. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο uplifting από την εικόνα ενός καθαρού νεροχύτη, έστω για λίγα λεπτά της ώρας το πρωί του Σαββάτου. Εναλλακτικά, προτείνω την Κατερίνα Γιουλάκη στη θεατρική μεταφορά του "Ο σοφέρ της Κυρίας Νταίζυ" (παίζει τον αλησμόνητο ρόλο της Τζέσικα Τάντι). Αλλά τα θέατρα δεν παίζουν Σάββατο πρωί.

- Να μπεις στο Facebook. Να τσεκάρεις αν απάντησε ο τύπος που "νόμιζες" ότι έτρεχε "κάτι" στο "Μαγκαζέ", ο φίλος του γνωστού σου, μπλα, μπλα. Και δεν θα έχει απαντήσει και θα σκεφτείς "πάλι βιάστηκες", μπλα, μπλα.

- Να μπεις στο Gaydar. Με τόσο αγώνα κατάφερες να μην εμφανίζεται πρώτο όταν πληκτρολογείς διεύθυνση απο g, δεν θα τα καταστρέψεις όλα σε μία στιγμή. Κι επιπλέον βαριέσαι.



Μωρέ, δεν ανοίγεις ένα μπλόγκ;

2 σχόλια:

gay super hero είπε...

Βρε δεν ανοίγεις ένα μπλογκ;

Συμφωνώ απόλυτα!

Καλώς μας ήρθες!

the beautiful south είπε...

Αγαπητέ μου gsh,

ευχαριστώ για την υποδοχή και για να δεις τι άνθρωπος είμαι κερδίζεις μία δωρεάν ξενάγηση στην γειτονιά μου (διάβασε το επόμενο ποστ που ανεβαίνει εντός ολίγου).

Καλώς σε (σας) βρήκα!