Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Δέκα (γκει) ταινίες για την άνοιξη (2)



Οταν είχα πρωτοδεί τα "Αγρια Βλαστάρια" (1994) του Αντρέ Τεσινέ, βγήκα από το σινεμά και παραπατούσα. Ημουνα κοντά στα 20 και ποτέ πριν δεν είχα δει κάτι τόσο όμορφο που ταυτόχρονα να με αφορά τόσο πολύ. Το ξύπνημα της σεξουαλικότητας, η συνειδητοποίηση της ομοφυλοφιλίας, η γαλλική επαρχία, το ζεστό φως της νοτιοδυτικής Γαλλίας (αχ!), συν ο έρωτας μου για τον Γκαέλ Μορέλ, όλα αυτά τα σχετικά και τα άσχετα, κάνουν τα "Αγρια Βλαστάρια" μία από τις αγαπημένες μου ταινίες φορ έβερ εντ έβερ. Ισως έπαιξε ρόλο και ότι εκείνη την εποχή ήμουν σφοδρά ερωτευμένος με έναν συμμαθητή μου στο Γαλλικό Ινστιτούτο. Ελπίζω να μην διαβάζει μπλογκ... Το απόσπασμα που ακολουθεί είναι από τις πιο ωραίες σκηνές της ταινίας, στη λίμνη...

4 σχόλια:

Aviator είπε...

An mou vreis ton aggliko titlo sou yposxomai na tin dw!

enteka είπε...

wild reeds ήταν ο αγγλικός les Roseaux sauvages ο γαλλικός. όντως υπέροχη ταινία!

gay super hero είπε...

Αυτή την ταινία δεν την έχω δει και πρέπει οπωσδήποτε γιατί έχω ακούσει πολλά!

Ανώνυμος είπε...

a片,A片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,a片,A片,A片,A片,a片,a片,ut聊天室,A片,A片,正妹牆,哈啦聊天室,080視訊聊天室,尋夢園聊天室,聊天室,豆豆聊天室,